کد خبر: ۲۹۳۶۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

افشای مشخصات و رندر تبلت گلکسی تب A7 2022 | تراشه Unisoc با قیمت پایین‌تر

مدت زمان تقریبا زیادی از بروزرسانی تبلت اقتصادی سامسونگ از سری گلکسی تب A می‌گذرد، اما ظاهرا باید به‌زودی خودمان را برای معرفی چنین محصولی آماده کنیم، چرا که حالا مشخصات، قیمت و رندر تبلت گلکسی تب A7 2022 افشا شده‌اند.

طبق رندری که از این دستگاه منتشر شده، کوچک‌ترین مورد هیجان‌انگیزی در طراحی تبلت آینده سامسونگ دیده نمی‌شود، به بیان دیگر این تبلت در حد زیادی شبیه گلکسی تب A7 2020 است.

در حقیقت نسخه جدید آنقدر به مدل پیشین شباهت دارد که سامسونگ ممکن است حتی همان قطعات را مورد استفاده قرار دهد، چرا که گفته شده این تبلت نیز احتمالا مانند نسخه 2020 از یک نمایشگر 10.4 اینچی برخوردار خواهد بود.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی تب A7 2022

بنابر اخبار و گمانه‌زنی‌های موجود، این تبلت سامسونگ از یک نمایشگر LCD با وضوح تصویر 1200 در 2000 برخوردار خواهد بود و یک دوربین پشتی تکی 8 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را روی خود خواهد داشت.

افشای مشخصات و رندر تبلت گلکسی تب A7 2022 | تراشه Unisoc با قیمت پایین‌تر

باتری این تبلت نیز 7040 میلی‌آمپر ساعتی ذکر شده اما موردی که ظاهرا در مقایسه با مدل قبلی تغییر می‌کند، تراشه مورد استفاده آن است. انتظار می‌رود این محصول با تراشه Unisoc T618 روانه بازار شود که با فرایند FinFET شرکت TSMC ساخته شده است.

این تراشه 2 هسته Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و همچنین پردازنده گرافیکی Mali G52MP2 دارد و می‌توان آن را در نسخه LTE هم تهیه کرد.

تراشه مذکور قرار است جایگزین چیپ اسنپدراگون 662 موجود در مدل سال 2020 شود که می‌تواند یک پسرفت به حساب بیاید. از سوی دیگر ادعا شده که تبلت جدید دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

البته در پایان باید گفت یکی از نکات مثبتی که درباره این تبلت وجود دارد، کاهش قیمت نسخه پایه نسبت به نسل قبلی‌ است. انتظار می‌رود تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 2022 با قیمت پایه 199 یورو روانه بازار شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی